آموزش هک بازی های اندروید با لاکی پچر

همانطور که میدانید، “هک کردن” کاری نیست که بتوان با یک مطلب ساده و چند خطی آموزش داد و یا آن را فرا گرفت. اما امروز قصد داریم یک اپلیکیشن رایگان را معرفی کنیم که نقش میان‌بُر را برای ما بازی میکند و میتواند ما را در هک کردن برنامه‌ها و بازی‌های اندروید یاری کند...

با استفاده از اپلیکیشن Lucky Patcher میتوانیم بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های اندروید که مراحل قفل شده دارند که باید برای باز کردن آن‌ها پول پرداخت کنید، یا بازی‌هایی که برای پیشرفت در آن‌ها باید هزینه کنید، یا بازی‌هایی که باید در آن‌ها سکه جمع کنید را هک کنیم و این مراحل و یا پول‌ها و یا سکه‌ها را به رایگان به دست آوریم. پس با ما همراه باشید.
 

توجه: این روش ممکن است روی برنامه یا بازی مورد نظر شما جواب بدهد و ممکن هم است که جواب ندهد. مثلا انتظار نداشته باشید که با استفاده از آن بتوانید بازی‌های آنلاین و چند نفره‌ی مشهور مثل Clash of Clans یا Soccer Stars را هک کنید و از بقیه جلو بزنید! با توجه به مشاهداتِ ما، این روش فقط در بعضی از بازی‌های معمولی (که حالت آنلاین ندارند) قابل استفاده است و جواب میدهد؛ البته لازم نیست زیاد هم نگران باشید زیرا تعداد بازی‌هایی که با این روش هک میشوند، خیلی کم هم نیست و میتوان تا حدودی روی آن حساب کرد. همچنین برای استفاده از این اپلیکیشن گوشی شما باید روت شده باشد.

با توجه به توضیحات بالا، نمیتوان از ابتدا با قطعیت گفت که آیا یک بازی و برنامه‌ی خاص، قابلیت هک شدن و آزاد کردن مراحل و پول و سکه را دارد یا خیر، و برای فهمیدن جواب این سوال لازم است دست به کار شویم و تلاش خود را بکنیم. مراحل انجام کار هم بسیار ساده است که در ادامه شرح خواهیم داد.

آموزش هک بازی‌های اندروید با Lucky Patcher؛ باز کردن مراحل، پول بی‌نهایت و…

  • برای شروع، اپلیکیشن Lucky Patcher را از این لینک دانلود کنید.
  • پس از دانلود فایل، آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • اکنون اپ Lucky Patcher را باز کنید.
  • در این قسمت، اپ ها و بازی های نصب شده بر روی گوشی شما نمایش داده میشود. بازی یا اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

How To Hack Games And Apps

  • از میان گزینه‌هایی که نمایش داده میشود، گزینه Open Menu of Patches را انتخاب کنید و سپس گزینه Create Modified APK File را انتخاب کنید. 

How To Hack Android Games And Apps

  • اکنون گزینه APK rebuilt for InApp and LVL emulation را انتخاب کنید.

How To Hack Android Games And Apps

  • حالا گزینه Rebuilt the App را انتخاب کنید. اکنون لازم است کمی صبر کنید زیرا این مرحله ممکن است چندین دقیقه طول بکشد. وقتی کار تمام شد و پیغام اتمام کار نمایش داده شد، از Lucky Patcher خارج شوید زیرا دیگر کاری با آن نداریم.

How To Hack Android Games And Apps

  • حالا برنامه یا بازی مورد نظر را که مراحل بالا را روی آن انجام دادیم، از گوشی خود حذف (Uninstall) کنید.
  • پس از طی کردن مراحل بالا، اگر کمی خوش‌شانس بوده باشید، یک نسخه‌ی هک شده از برنامه یا بازی مورد نظر شما ساخته میشود و تنها کاری که اکنون لازم است انجام دهید این است که این نسخه را درون گوشی خود پیدا کنید و آن را روی گوشی نصب کنید.
  • برای پیدا کردن این نسخه، اپلیکیشن مدیریت فایل (File Manager) را روی گوشی خود باز کنید و به مسیر sdcard>Android>data>com.forpda.lp>files>lucky patcher>modified بروید. به صورت پیش‌فرض، این مسیری است که Lucky Patcher برنامه‌های هک شده را در آن قرار میدهد و وقتی به آن مراجعه میکنید، مشاهده میکنید که اپلیکیشن مورد نظر شما هم در این پوشه قرار دارد. پس آن را انتخاب کنید تا نصب شود.
    توجه: اگر مسیری که در بالا ذکر کردیم درست نبود و فایلی در این مسیر نبود، Lucky Patcher را باز کنید و به قسمت Settings بروید. سپس گزینه Change Directory را انتخاب کنید. مسیرِ فایل‌های هک شده را میتوانید اینجا ببینید و به آن مراجعه کنید.

    پس از نصب مجدد اپلیکیشن مربوطه، با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه شد، ممکن است عملیات موققیت آمیز بوده باشد و بازیِ شما به اصطلاح “هک” شده باشد، یا اینکه موفقیت آمیز نبوده باشد و بازی مثل معمول اجرا شود. یا حتی در مواقعی ممکن است بازی خراب شود و اجرا نشود و لازم باشد که نسخه معمولی و اصلی بازی را دوباره روی گوشی نصب کنید. به هر حال، این یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای هک بازی‌های اندروید است و یکی از معدود روش‌هایی است که کاربران عادی میتوانند از آن برای هک استفاده کنند. امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید.


    درصورت وجود هرگونه سوال، از قسمت نظرات پایین مطلب، پرسش خود را مطرح فرمایید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.